Spitalul Clinic Municipal Cluj Napoca, cu sediul în localitatea Cluj Napoca, str. Tabacarilor nr.11, județul Cluj, inițiază procedura de organizare a concursului de recrutare în vederea ocupării următoarelor posturi de execuție de natură contractuală:
• 5 posturi asistent medical generalist debutant pe perioada determinata de 2 ani
• 2 posturi asistent medical generalist min 6 luni vechime pe perioada determinata de 2 ani
• 2 posturi ingrijitoare
• 1 post portar
CONDIȚII GENERALE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.
CONDIȚII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
1. Pentru postul de asistent medical generalist:
• detine diploma de studii postliceale sanitare, diploma de studii postliceale prin echivalare conform HG nr.797/1997; diploma de licenta (dupa caz);
• detine diploma de bacalaureat;
• detine certificat de membru eliberat de OAMGMAMR;
• detine aviz de participare la concurs eliberat de OAMGMAMR;
• detine abilitati de lucru pe calculator;
• detine abilitati de comunicare;
2. Pentru postul de portar
• detine minim studii generale;
• atestat – agent de securitate emis de Inspectoratul de Politie
CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:
Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1 la prezentul anunț;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări,
– copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului (certificat de membru eliberat de OAMGMAMR /autorizatie libera practica – Colegiul Fizioterapeutilor);
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
– certificat de cazier judiciar;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european;
– taxa concurs 50 lei achitata la casieria spitalului.
Copiile de pe actele mai sus enumerate se prezintă însoțite de documentele originale, care se vor certifica cu mențiunea “conform cu originalul” pentru conformitate de către secretarul comisiei de concurs.
ETAPELE CONCURSULUI:
– selecția dosarelor de înscriere;
– proba scrisă;
– interviul.
Proba scrisă testează cunoștințele teoretice necesare ocupării postului și constă în redactarea unei lucrări sau rezolvarea unui test grilă.
În interviu se testează abilitățile și motivația candidaților.
DEPUNEREA DOSARULUI DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:
Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane, in termen de 5 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv in perioada 28.08.2024 – 03.09.2024, de luni – vineri intre orele 10.00-12.00.
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST:
1. Selecția dosarelor are loc în data de 04.09.2024 ora 14.00.
2. Afișarea rezultatelor selecției dosarelor are loc în data de 04.09.2024, ora 15.00 pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro;
3. Contestația cu privire la rezultatul selecției dosarelor poate fi depusă în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, pana la data de 05.09.2024 ora 15.00;
4. Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul selecției dosarelor are loc în în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro pana la data de 06.06.2024 ora 10.00
5. Proba scrisă are loc în data de 11.09.2024, ora 10.00;
6. Afișarea rezultatelor probei scrise se realizează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 12.09.2024 ora 10.00.
7. Contestația cu privire la rezultatul probei scrise, poate fi depusă în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise, pana la data de 13.09.2024 ora 10.00
8. Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul probei scrise are loc în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 13.09.2024 ora 12.00
9. Interviul se susţine în data de 16.09.2024 incepand cu ora 10.00
10. Afișarea rezultatelor interviului se realizează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 17.09.2024 ora 10.00
11.Contestația cu privire la rezultatul interviului se realizează în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului interviului, pana la data de 18.09.2024 ora 10.00
12. Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul interviului se realizează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 18.09.2024 ora 12.00
13. Afișarea rezultatelor finale ale concursului se realizează în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 18.09.2024 ora 15.00.
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE INGRIJITOARE SI PORTAR:
1. Selecția dosarelor are loc în data de 04.09.2024 ora 10.00.
2. Afișarea rezultatelor selecției dosarelor are loc în data de 04.09.2024, ora 15.00 pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro;
3. Contestația cu privire la rezultatul selecției dosarelor poate fi depusă în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, pana la data de 05.09.2024 ora 15.00;
4. Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul selecției dosarelor are loc în în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro pana la data de 06.09.2024 ora 10.00
5. Proba scrisă are loc în data de 12.09.2024, ora 10.00;
6. Afișarea rezultatelor probei scrise se realizează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 12.09.2024 ora 13.00.
7. Contestația cu privire la rezultatul probei scrise, poate fi depusă în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise, pana la data de 13.09.2024 ora 13.00
8. Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul probei scrise are loc în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 16.09.2024 ora 10.00
9. Interviul se susţine în data de 17.09.2024 incepand cu ora 10.00
10. Afișarea rezultatelor interviului se realizează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 18.09.2024 ora 10.00
11.Contestația cu privire la rezultatul interviului se realizează în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului interviului, pana la data de 19.09.2024 ora 10.00
12. Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul interviului se realizează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 19.09.2024 ora 13.00
13. Afișarea rezultatelor finale ale concursului se realizează în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă, pe pagina de internet a Spitalului Clinic Municipal Cluj Napoca, www.spitalclujana.ro, pana la data de 20.09.2024 ora 10.00.
BIBLIOGRAFIE CONCURS:
1. ASISTENT MEDICAL GENERALIST
• Nursing- Tehnici de evaluare si ingrijiri acordate de asistentii medicali -Lucretia Titirca
• Ghid de nursing- Lucretia Titirca
• Manual de ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali- Lucretia Titirca
• Urgente medico-chirurgicale( Sinteze) – Lucretia Titirca
• Ordin nr. 1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, cu modificarile si completarile ulterioare
• Ordin nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificarile si completarile ulterioare
• Ordin nr. 1761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare
• Legea nr. 46 din 21 ianuarie 2003 privind drepturile pacientului, cu modificarile si completarile ulterioare
• Ordonanţă de urgenţă nr. 144 din 28 octombrie 2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişts, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, cu modificarile si completarile ulterioare
• Codul de etica si deontologie profesionala al asistentului medical si al moasei din Romania
2. INGRIJITOARE
• Ordinul nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificarile si completarile ulterioare
• Ordinul nr. 1761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare
• Ordinul nr. 1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, cu modificarile si completarile ulterioare
• Legea drepturilor pacientului nr. 46 din 21 ianuarie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare
3. PORTAR
• Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor cu modificarile si completarile ulterioare;
• Legea nr.53/2003
– Drepturile si obligatiile salariatului, cu modificarile si completarile ulterioare;
– Raspunderea disciplinara a salariatului;
• Legea nr.46 din 21 ianuarie 2003 privind drepturile pacientului, cu modificarile si completarile ulterioare;
• Legea nr.319/2006 – privind sanatatea si securitatea in munca, republicata;
• Legea nr.307/2006 – privind apararea impotriva incendiilor, republicata;
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane la telefon 0735406105 sau pe adresa de e-mail: runos@spitalclujana.ro
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .