Spitalul Clinic Militar de Urgenţă “Dr. Constantin Papilian” Cluj-Napoca angajeaza Sef serviciu, Asistent medical, Registrator medical, Infirmiera, Magaziner

Jobs

SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENȚĂ ”DR. CONSTANTIN PAPILIAN” CLUJ-NAPOCA

organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale de conducere și de execuţie, vacantate în cursul anului 2025, după cum urmează:

   – Șef serviciu Gr. I la serviciul statistică și registratură medicală, 1 post vacant cu normă întreagă și CIM pe durată nedeterminată, lucru în program fără ture;

– Asistent medical cu S în secția clinică chirurgie generală, 1 post vacant cu normă întreagă și CIM pe durată nedeterminată, lucru în ture de 12 cu 24 de ore libere;

– Asistent medical cu S în laboratorul recuperare, medicină fizică și balneologie (baza de tratament) din ambulatoriu integrat, 1 post vacant cu normă întreagă și CIM pe durată nedeterminată, lucru în program fără ture;

– Asistent medical principal cu PL în blocul operator din secția ortopedie și traumatologie, 1 post vacant cu normă întreagă și CIM pe durată nedeterminată, lucru în program fără ture;

   – Registrator medical la serviciul statistică și registratură medicală, 2 posturi vacante cu normă întreagă și CIM pe durată nedeterminată, lucru în program fără ture;

– Magaziner (garderobieră) la serviciul statistică și registratură medicală, 1 post vacant cu normă întreagă și CIM pe durată nedeterminată, lucru în program fără ture;

– Infirmieră debutant în secții cu paturi, (secția ATI-1 post, secția clinic chirurgie generală-1 post și secția neurologie-2 posturi), 4 posturi vacante cu normă întreagă și CIM pe durată nedeterminată, lucru în ture de 12 cu 24 de ore libere;

Condiţiile generale pentru ocuparea posturilor sunt:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice prevăzute în fișa de post:

Condiţiile de studii şi vechime în muncă şi specialitate/calificare, astfel:

Pentru postul de șef serviciu statistic și registratură medical:

– studii superioare economice, juridice sau tehnice cu diplomă de licență și master;

– curs de statistic medical sau curs de formare profesională în domeniul managementului calității serviciilor de sănătate autorizat ANMCS;

Pentru posturile de registrator medical: diplomă de studii medii, sau studii postliceale, competență în exploatarea programelor informatice, 6 luni vechime în specialitate;

Pentru posturile de asistent medical cu S în laboratorul de recuperare, medicină fizică și balneologie (baza de tratament) din Ambulatoriu integrat și în secția clinică chirurgie generală : studii de licenţă în specialitatea asistent medical generalist, 6 luni vechime în specialitate; 

Pentru postul de asistent medical principal cu PL: studii postliceale saustudii de licenţă în specialitatea asistent medical generalist, gradul profesional de asistent medical principal, 5 ani vechime în specialitate; 

Pentru posturile de infirmieră debutant: studii medii sau studii generale, vechimea în muncă sau în specialitate nu este o condiţie.

Pentru postul de magaziner – garderobieră: studii medii, 6 luni vechime în muncă.

Alte condiții specifice:

– acordul scris al persoanei care dorește să candideze privind verificarea în vederea obținerii autorizației de acces la informații clasificate, corespunzător fișei postului, în condițiile în care este declarată “admis” la concurs.

 Bibliografia și tematica, aprobată, este afișată pe pagina oficială de internet a spitalului.

Calendarul de desfășurare a concursului:

– publicitatea concursului: 25.03.2025;

– înscrierea candidaților: 26.03 – 08.04.2025, ora 15.00;

– susținerea probelor de concurs: 10.04 – 30.04.2025;

– afișarea rezultatelor finale: 30.04.2025, ora 15.00.

Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este: 08.04.2025, ora 15.00.

Tipul probelor de concurs:

– Selecția dosarelor de concurs: 10 aprilie 2025;

– Proba scrisă-test grilă: 16 aprilie 2025, ora 09.00;

– Proba practică-specifică domeniului de activitate: 23 aprilie 2025, ora 09.00;

– Interviul: 28 aprilie 2025, ora 09.00.

Rezultatele finale ale concursului, cu mențiunea ADMIS/RESPINS, vor fi afișate la sediul spitalului și pe pagina oficială de internet la data de 30.04.2025, ora 15.00.

Documentele obligatorii pentru întocmirea dosarului de concurs sunt următoarele:

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut anexa nr. 2 la H.G. nr. 1336/2022 – se asigură de unitate;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului potrivit cerințelor unității sanitare;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european;

j) acordul scris al persoanei care dorește să candideze privind verificarea în vederea obținerii autorizației de acces la informații clasificate, corespunzător fișei postului, în condițiile în care este declarată “admis” la concurs – formularul se asigură de unitate;

k) certificatul de membru al organizației profesionale, avizul de exercitare a profesiei pe anul în curs și polița de asigurare Malpraxis-pentru posturile de asistent medical.

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.

Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) și k) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise

Detalii privind condiţiile specifice, tematica, bibliografia și calendarul de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială de internet a spitalului.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Clinic Militar de Urgenţă “Dr. Constantin Papilian” Cluj-Napoca, Str. G-ral Traian Moşoiu, nr. 22, telefon:0264403401, int. 315, persoană de contact: Șerban Eugen.

Angajator: Spitalul Clinic Militar de Urgenţă “Dr. Constantin Papilian” Cluj-Napoca

Tip angajator: Unitate Militară/Unitate sanitară publică

Categoria posturilor: Funcţii contractuale

Judeţ: Cluj

Tipul posturilor: Permanente    

Nivelul posturilor: Funcţii de execuţie

Termen de expirare: 15 zile

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook  , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .