Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj Napoca angajeaza Asistent medical, Asistent medical de laborator clinic licenţiat, kinetoterapeut, Magaziner, economist, Inginer, Șofer, magaziner, portar, manipulant, muncitor necalificat, sudor, lacatuș, Infirmier, Îngrijitoare, Brancardier, farmacist

Jobs

( patru anunturi )

SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ CLUJ-NAPOCA

ORGANIZEAZA CONCURS IN DATA DE 21.01.2025
Pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante – perioada determinată

 Asistent medical generalist: 39 posturi; diplomă de licență în specialitate/ diplomă de școală sanitară postliceală, cu diplomă de bacalaureat, fără condiţii de vechime
 Asistent medical de laborator clinic licenţiat la Serviciul de Anatomie patologică : 1 post; diplomă de licență în specialitate; fără condiţii de vechime
 Kinetoterapeut principal:1 post, diplomă de licență în specialitate; 5 ani vechime ca kinetoterapeut
 Magaziner la Serviciul Aprovizionare: 1 post, diplomă de bacalaureat, 6 luni vechime îm activitate

Calendar concurs:
• proba scrisă în data de 21.01.2025 ora 8:30 str. Clinicilor nr. 3-5
• interviu în data de 28.01.2025 ora 8:30 str. Clinicilor nr. 3-5
Acte necesare pentru inscriere la concurs

  • Formular de înscriere la concurs eliberat de Serviciul R.U.N.O.
  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz
  • Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  • Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor (obligatoriu copie diplomă bacalaureat) şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică,
  • Adeverinţă de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R. pentru asitenți medicali, moaşe, tehnicieni sau aviz anual eliberat de O.A.M.G.M.A.M.R. pentru anul 2025
  • Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
  • Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar
  • Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane
  • Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii
  • Curriculum vitae model comun european
  • Dosar plic
  • Taxa de participare: 60 lei studii superioare , 50 lei studii postliceale, medii, 30 lei studii generale

Copiile de pe actele solicitate, precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de susţinere a primei probe scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Dosarele de concurs se vor prezenta la Biroul Resurse umane et. II camera 22, în perioada 08.01.2025-14.01.2025, dupa urmatorul program:
Luni-Joi orele 13:00 -15:00 Vineri orele 11:30 -12:30

Dosarele de concurs pot fi transmise in format electronic la adresa de e-mail concurs@scjucluj.ro
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin poşta electronică candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării primei probe scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare. Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Taxa de concurs se poate achita şi în contul spitalului
IBAN: RO43TREZ21620F330800XXXX TREZORERIA CLUJ CIF 4288080

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Rezultatele selectarii dosarelor vor fi afisate in data de 16.01.2025 ora 15:00 la sediul Spitalului şi pe site-ul spitalului https://scjucluj.ro

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi/sau a probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se realizează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se realizează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Rezultatele finale se afişează, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor

soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă.

Perioada de probă este de 90 zile calendaristice.

Bibliografii/ Tematici:

Bibliografie și tematică pentru concursul de ocupare a postului de Asistent medical
generalist din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Cluj Napoca:

  1. Gherman C., Buzoianu A.,Fabian O., Ghid de tehnici medico-chirurgicale, Casa Cărții de
    Știință, Cluj-Napoca 2017
  2. Gherman C., Buzoianu A.,Fabian O., Ghid de manopere medico-chirurgicale, Casa Cărții de
    Știință, Cluj-Napoca 2017
  3. Tratat de îngrijiri medicale pentru asistenți medicali generaliști Volumul III, Editura
    Universitară Carol Davila București-2021:
    a) Capitolul 1 Nursing în urgențe medico-chirurgicale și ATI
    b) Capitolul 2 Nursing în neuro-psihiatrie
    c) Capitolul 3 Nursing în obstetrică-ginecologie
    d) Capitolul 10 Calitatea îngrijirilor și siguranța pacienților
  4. ORDIN nr. 1.101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere,
    prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;

Bibliografie și tematică pentru concursul de ocupare a postului de Asistent medical de laborator

  1. FIXAREA PIESELOR: FIXATORI SIMPLI – formolul, acidul tricloracetic (INDICATORI DE REACTIVI PENTRU
    ANALIZE MEDICALE, pag. 319-320)
  2. TEHNICI ORIENTATIVE DE LUCRU PENTRU PRELUCRARE ŞI COLORARE A PREPARATELOR
    CITOPATOLOGICE ŞI HISTOPATOLOGICE (anexa 1 din ghidurile de practica medicala pentru anatomia
    patologică)
  • PRINCIPII GENERALE DE TEHNICA HISTOPATOLOGICA (pag. 1)
  • PROTOCOL DE LUCRU prelucrarea pieselor anatomo-patologice (piese chirurgicale, biopsii,
    fragmente tisulare recoltate la necropsii) (pag. 2-3)
  • PROTOCOL DE LUCRU / CITOLOGII (pag. 3)
  • PROTOCOL DE LUCRU EXAMENUL EXTEMPORANEU (pag. 9-10)
  • TEHNICI DE COLORARE A PREPARATELOR HISTOPATOLOGICE:
    o coloraţia hematoxilină-eozină: etape*, rezultate (pag.3-4)
    o coloraţii speciale – rezultate: PAS, Giemsa, Perls, Ziehl-Neelsen, Masson, Gomori, roşu
    de Congo, Van Gieson, albastru alcian (pag. 4-8)
  • COLORAŢIA PAPANICOLAOU – etape* (pag. 8)
  • PROTOCOL DE LUCRU IMUNOHISTOCHIMIE: etape* (pag. 10)
    *: enumerare etape, fără durata acestora
  1. Hotărârea nr. 451/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 104/2003
    privind manipularea cadavrelor umane și prelevarea organelor și țesuturilor de la cadavre în vederea
    transplantului, ARTICOLE: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15.
  2. Atribuții specifice asistentului medical de laborator clinic din cadrul Serviciului de Anatomie
    Patologică (Fişa postului).
  3. Ordinul 1226/2012 –Norme tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activitatea medicală
    : capitolul III Clasificări, capitolul V Colectarea deşeurilor medicale la locul de producere, capitolul VI
    Ambalarea deşeurilor medicale.
  4. ORDIN 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor
    asociate asistenței medicale în unitățile sanitare, Anexa 3: scop, obiective, definiții.

BIBLIOGRAFIE:

  1. INDICATORI DE REACTIVI PENTRU ANALIZE MEDICALE. Editura Medicala Bucrueşti, 1964.
  2. ORDINUL NR. 1217/2010 privind aprobarea Ghidurilor de practică medicală pentru specialitatea
    anatomie patologică. Anexa 1. http://old.ms.ro/index.php?pag=181&pg=3
  3. Hotărârea nr. 451/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.
    104/2003 privind manipularea cadavrelor umane și prelevarea organelor și țesuturilor de la
    cadavre în vederea transplantului
  4. Fișa postului pentru asistent medical de laborator clinic, specialitatea anatomie patologică
  5. Ordinul 1226/2012 –Norme tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activitatea
    medicală
  6. ORDIN 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a
    infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare

Bibliografie/tematică pentru concursul de ocupare a postului de kinetoterapeut din
cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Cluj Napoca:
a) Tatiana Balint, Irinel Diaconu, Andreea Moise, Evaluarea aparatului locomotor.
Bilanț Articular. Bilanț muscular. Teste funcționale, Editura Tehnopress, 2007, Iași;
– Capitolul 2, subcapitolele 2.3, 2.5, 2.7;
– Capitolul 3, subcapitolul 3.3;
– Capitolul 4, subcapitolul 4.3;
– Capitolul 5, subcapitolul 5.3;
– Capitolul 6, subcapitolul 6.3;
– Capitolul 7, subcapitolul 7.2;
– Capitolul 8, subcapitolul 8.2;
b) Zbenghe Tudor, Berteanu Mihai, Săvulescu Simona Elena, Kinetologie, Editura
Medicală, 2019, București
c) Rădulescu Andrei, Electroterapie. Editia a II-a refacută și adaugită, Editura
Medicală, 2018, București;
Capitolele 2-9:
 Bazele fiziologice generale ale electroterapiei.
 Curentul galvanic.
 Curentii de joasa frecventa.
 Actiunile curentilor de medie frecventa.
 Terapia cu inalta frecventa.
 Terapia cu ultrasunete.
 Fototerapia.
 Terapia prin campuri magnetice de joasa frecventa.

BIBLIOGRAFIA
Pentru ocuparea prin concurs a postului de magaziner

  1. Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor,constituirea de garanții si răspunderea in
    legatură cu gestionarea bunurilor angajaților economici,autoritaților sau institutiilor
    publice(actualizată)
  2. Ordinul 2634/2015 privind documentele financiar-contabile(actualizat)
  3. Hotărarea nr.2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale (actualizată)
  4. Legea securitații si sanatații in munca nr.319/2006(actualizată)
  5. Legea privind aparărea impotriva incendiilor nr.307/2006(actualizată)

TEMATICA
Pentru ocuparea prin concurs a postului de magaziner

  1. Gestionar-definiție,conditii privind angajarea gestionarilor
  2. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale
  3. Drepturi si obligații in legatura cu primirea,pastrarea si eliberarea bunurilor din magazie
  4. Norme specifice de intocmire a documentelor financiar-contabile:
  • Aviz de insotire a marfii,nota de receptie,bon de predare,bon de consum,fisa de magazie

MANAGER
Prof. Dr. Claudia GHERMAN
ŞEF SERVICIU R.U.N.O.
Ec. Graţiela BOGDAN

Întocmit: Ec. Annamaria JUCAN

SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ CLUJ-NAPOCA

ORGANIZEAZĂ CONCURS ÎN DATA DE 30.01.2025

pentru ocuparea următoarelor posturi vacante- perioadă nedeterminată

  • Economist specialist IA la Serviciul Aprovizionare: 1 post; diplomă de licenţă în ştiinţe economice, 6 ani şi 6 luni vechime în specialitate
  • Economist specialist IA la Serviciul Financiar: 1 post; diplomă de licenţă în ştiinţe economice, 6 ani şi 6 luni vechime în specialitate
  • Inginer II la Serviciul Tehnic: 1 post; diplomă de licenţă în specialitatea construcţii, 6 luni vechime în specialitate

Calendar concurs:

  • proba scrisă în data de 30.01.2025 ora 9:00 str. Clinicilor nr. 3-5
  • proba practică în data de 05.02.2025 ora 9:00 str. Clinicilor nr. 3-5
  • interviu  în data de 10.02.2025 ora 9:00  str. Clinicilor nr. 3-5 
  • Șofer autosnitară II la Biroul Transport: 1 post; Diplomă de bacalaureat sau diplomă de

absolvire a liceului, permis de conducere pentru șofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B și C, 1 ani vechime categorie C sau D

  • Șofer II la Biroul Transport: 2 posturi; Diplomă de bacalaureat/ studii generale, permis de conducere pentru șofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B și C, fără condiţie de vechime

Calendar concurs:

  • proba scrisă în data de 30.01.2025 ora 9:00 str. Clinicilor nr. 3-5
  • interviu  cu testare abilităţi practice în data de 05.02.2025 ora 9:00  str. Clinicilor nr. 3-5 
  • Magaziner la Serviciul Aprovizionare: 1 post, diplomă de bacalaureat, 6 luni vechime îm activitate
  • Portar: 5 posturi, diplomă de absolvire a şcolii generale, Certificat de calificare/atestat, examen psihologic, fără condiţie de vechime

Calendar concurs:

  • proba scrisă în data de 30.01.2025 ora 9:00 str. Clinicilor nr. 3-5
  • interviu  în data de 05.02.2025 ora 9:00  str. Clinicilor nr. 3-5 
  • Muncitor calificat sudor: 1 post, studii medii/generale, certificat de calificare, fără condiţie de vechime
  • Muncitor calificat lăcătuş: 1 post, studii medii/generale, certificat de calificare, fără condiţie de vechime
  • Muncitor necalificat I la Bloc Alimentar 1 post, studii generale, fără condiție de vechime
  • Manipulant bunuri la Bloc Alimentar: 1 post; studii generale, fără condiţie de vechime
  • Muncitor necalificat I la Serviciul Aprovizionare: 2 posturi, studii generale, fără condiție de vechime
  • Spălătoreasă:5 posturi, studii generale, fără condiție de vechime

Calendar concurs:

  • proba practică în data de 30.01.2025 ora 9:00 str. Clinicilor nr. 3-5
  • interviu  în data de 05.02.2025 ora 9:00  str. Clinicilor nr. 3-5 
Acte necesare pentru întocmirea dosarului de concurs
Formular de înscriere la concurs eliberat de Serviciul R.U.N.O.Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după cazCopia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după cazCopiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publicăCopia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postuluiCertificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciarAdeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitateCurriculum vitae model comun europeanTaxa de participare: 60 lei studii superioare , 50 lei studii medii, 30 lei studii generale

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii

Copiile de pe actele solicitate, precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de susţinere a primei probe scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

 d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

 e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru

săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea

Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Dosarele de concurs se vor prezenta la Biroul Resurse umane et. II camera 22, în perioada 08.01.2025-21.01.2025, dupa urmatorul program: 

Luni-Joi orele 13:00 -15:00  Vineri orele 11:30 -12:30

Dosarele de concurs pot fi transmise in format electronic la adresa de e-mail concurs@scjucluj.ro până în ultima zi de înscriere ora 15:00.

În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin poşta electronică candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării primei probe scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare. Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

Taxa de concurs se poate achita şi în contul spitalului

IBAN: RO43TREZ21620F330800XXXX    TREZORERIA CLUJ

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Rezultatele selectarii dosarelor vor fi afisate in data de 27.01.2025 ora 15:00 la sediul Spitalului şi pe site-ul spitalului  https://scjucluj.ro

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi/sau a probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se realizează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se realizează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Rezultatele finale se afişează, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă.

Perioada de probă este de 90 zile calendaristice.

Bibliografie și tematică

pentru concursul de ocupare a postului de Economist IA, Economist I  Serviciul Aprovizionare

Tematica de concurs

1.Achizitii publice-obiect ,scop,principii

2.Definitii

3.Domeniu de aplicare

4.Estimarea valorii achizitiei publice si alegerea modalitatii de atribuire

5.Etapele procesului de achizitie publica

6.Consultarea pietei

7.Impartirea pe loturi

8.Proceduri de atribuire

9.Garantia de buna executie

10.DUAE

11.Atribuirea contractelor de achizitie publica si incheierea acordurilor cadru

12.Finalizarea procedurii de atribuire

13.Dosarul Achizitiei

14.Cazuri specifice de incetare a contractului de achizitie publica

15.Programul anual al achizitiilor publice-anexa privind achizitiile directe

16.Organizarea si functionarea spitalelor

17.Angajamentul bugetar si legal

18.Conditii privind angajarea gestionarilor

19.Raspunderile gestionarilor

20.Norme specifice din 5 noiembrie 2015-anexa 2

Bibliografia de concurs

1. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice,actualizata;

2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a

prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.

98/2016 privind achizițiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Legea nr.95/2006 ,privind reforma în domeniul sănătăţii,Titlul VII-Spitalele

4. Ordin 271/2016,privind stabilirea formularelor standardale Programului annual al

achizitiilor publicesi programul annual al achizitiilor sectoriale

5. Legea 22/1969,actualizata,provind angajarea gestionarilor,constituirea de garantiisi

raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor

6. Ordinul 1792/24.12.2002,actualizat,privind aprobarea Normelor metodologiceprivind

angajarea ,lichidarea,ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si

organizarea,evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale

7. Ordin 2634/2015,privind documentele financiar-contabile

Bibliografie și tematică

pentru concursul de ocupare a postului de Economist IA Serviciul Financiar

TEMATICĂ

  1. Finanțarea spitalelor
  2. Fazele execuției bugetare
  3. Reevaluarea și amortizarea mijloacelor fixe
  4. Organizarea și conducerea contabilității
  5. Efectuarea inventarierii
  6. Funcționarea conturilor contabile

BIBLIOGRAFIE

  1. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare- cap.Finanțarea spitalelor.
  2. Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
  3. Legea finanţelor publice nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare
  4. OG nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice
  5. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare
  6. OMFP nr. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice
  7. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii
  8. ORDIN nr. 414 din 17 aprilie 2006 (*actualizat*)pentru aprobarea reglementărilor contabile specifice domeniului sanitar

BIBLIOGRAFIE/TEMATICĂ PENTRU OCUPAREA POSTULUI

INGINER 1A – CONSTRUCȚII

1.Legea nr.10/1995 (republicată), privind calitatea în construcții – versiune

actualizată;

2.Lega nr.50/199 (republicată), privind autorizarea executării lucrărilor de

construcții – versiune actualizată;

3.Hotărârea nr.273/1994, privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor

de construcții și instalații aferente acestora – versiune actualizată;

4.Hotărârea Guvernului nr.907/2016, privind etapele de elaborare și conținutul-

cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții

finanțate din fondurile publice;

5.Normativul NP – 015-97, privind proiectarea și verificarea construcțiilor spitalicești

și a instalațiilor aferente acestora – versiune actualizată;

TEMATICĂ – Legislația aplicabilă în vigoare privind calitatea, autorizarea și recepția

lucrărilor de construcții și a instalațiilor aferente acestora.

Legislația aplicabilă în vigoare privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al

documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate

din fondurile publice;

Normative privind proiectarea și verificarea construcțiilor spitalicești și a instalațiilor

aferente acestora.

Bibliografie/tematicǎ pentru postul de şofer autosanitara II, şofer II  :

1.Ordonanţa de urgenţǎ nr.195/12.12.2002 privind circulaţia pe drumurile publice cu modificǎrile şi

completǎrile ulterioare;

2.Legea nr. 49/08.03.2006 pentru aprobarea OUG nr 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare;

3.Chestionare pentru verificarea cunoştinţelor de legislaţie rutiera şi mecanicǎ (categoria C, din Codul rutier-Editura Naţional, 2022.

BIBLIOGRAFIA

Pentru ocuparea prin concurs a postului de magaziner

1. Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor,constituirea de garanții si răspunderea in

legatură cu gestionarea bunurilor angajaților economici,autoritaților sau institutiilor

publice(actualizată)

2. Ordinul 2634/2015 privind documentele financiar-contabile(actualizat)

3. Hotărarea nr.2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale (actualizată)

4. Legea securitații si sanatații in munca nr.319/2006(actualizată)

5. Legea privind aparărea impotriva incendiilor nr.307/2006(actualizată)

TEMATICA

Pentru ocuparea prin concurs a postului de magaziner

1. Gestionar-definiție,conditii privind angajarea gestionarilor

2. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale

3. Drepturi si obligații in legatura cu primirea,pastrarea si eliberarea bunurilor din magazie

4. Norme specifice de intocmire a documentelor financiar-contabile:

 Aviz de insotire a marfii,nota de receptie,bon de predare,bon de consum,fisa de magazie

Bibliografie și tematică

pentru concursul de ocupare a postului de Portar

Legea arhivelor naționale (Legea 16/1996);

2. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor,

forma republicată și actualizată;

3. LEGE nr. 40 din 9 martie 2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 333/2003

privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor;

4. ORDIN nr. 1.365 din 25 iulie 2008 privind organizarea serviciului de pază şi a regimului de

acces în unităţile sanitare publice cu paturi din reţeaua Ministerului Sănătăţii Publice;

2 din 3

5. Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă, forma republicată și actualizată.

TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE SUDOR

TEMATICĂ

– Tehnologia sudării cu flacără oxiacetilenică

– Sudabilitatea metalelor și aliajelor

– Tehnologia sudării cu arc electric cu electrozi înveliți

– Echipamente de protecția muncii utilizate în atelierele de sudură

– Reguli generale de protecția muncii și PSI

BIBLIOGRAFIE

1. Utilajul și tehnologia sudării – I.Vasile – Editura Didactică și Pedagogică –

1977

2. Îndrumătorul sudorului – ediția a II-a, București 1975 – I.Giurcăreanu,

H.Konig, N. Nuțescu

TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTULUI

– LACATUS MECANIC – la FORMATIA CENTRALE TERMICE-OXIGEN

SERVICIUL TEHNIC – INTRETINERE

Tematica:

1.Lucrari de lacatuserie mecanica pentru intretinerea cladirilor;

2.Tipuri de scule si dispositive folosite in operatiile de lacatuserie, aprate si instrumente de masura si

control folosite la lucrarile de reparatii mecanice;

3.Operatii ce se executa pentru protectia anticoroziva a confectiilor metalice;

4.Instructiuni privind normele de securitate si sanatate in munca in conformitate cu Legea nr.319/2006;

5.Instructiuni privind normele de aparare impotriva incendiilor in conformitate cu Legea nr.307/2006;

Bibliografie:

1.Lacatuserie generala – Autori:ing.Emil Ariesan, Ing.Gh.Peptea;

2.Tehnologia asamblarii si montajului –Autori;ing.Gheorghe Ioan;

3.Manualul lacatusului;

4.Legea nr.319/2006, privind securitatea si sanatate in munca, cu modificarile si completarile

ulterioare;

5.Lega nr.307/2007, privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

                                                          TEMATICA            

                  pentru ocuparea postului de muncitor necalificat-Bloc Alimentar

1. Prelucrări preliminare a diferitelor categorii de alimente-exemplificare practică.

          2. Elemente de bune practici pentru siguranța alimentară-etapele curățeniei în spațiul de procesare al alimentelor.

                                                      BIBLIOGRAFIE

          1.Iulian Mincu,Dorina Boboia.Alimentația rațională a omului sănătos și   bolnav,Editura Medicală

         2.Viorel Marin,Teofil Vultur-Ghid național de bune practici pentru siguranța alimentelor. Sistemul de siguranța alimentelor HACCP.

Produse culinare ,Ed.Uranus   

Bibliografie și tematică pentru concursul de ocupare a postului de manipulant bunuri – Bloc Alimentar

Tematica

  1. Tehnici speciale de manipulare și depozitare a produselor alimentare
  2. Norme de protecție sanitară în Blocurile Alimentar

Bibliografie și tematică

pentru concursul de ocupare a postului de Muncitor necalificat  Serviciul Aprovizionare

       Legea 319/2006,actualizata-legea privind securitatea si sanatatea in munca

            -Capitolul II-Domeniul de aplicare

            -Capitolul IV –Obligatiile lucratorilor

Bibliografie și tematică pentru concursul de ocupare a postului de spălătoreasă

Tematica

  1. Procesele de spălare, depozitare a lenjeriei;
  2. Operațiuni care se desfășoară în zona curată și în cea murdară;
  3. Organizarea spălătoriei și responsabilitățile lucrătorului în spălătorie.

Bibliografie

  1. ORDIN nr. 1025 din 7 decembrie 2000 pentru aprobarea Normelor privind serviciile de spălătorie pentru unitățile medicale.

MANAGER

Prof. Univ. Dr. Claudia GHERMAN

                                                                                                                        ŞEF SERVICIU R.U.N.O.

                                                                                                    Ec. Graţiela BOGDAN

SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢA CLUJ-NAPOCA

ORGANIZEAZĂ CONCURS ÎN DATA DE 30.01.2025

pentru ocuparea următoarelor posturi vacante- perioadă nedeterminată

  • Infirmier: 18 posturi; studii generale,  fără condiţii de vechime
  • Îngrijitoare: 5 posturi; studii generale, fără condiții de vechime
  • Brancardier: 1 post; studii generale, fără condiții de vechime

Calendar concurs:

  • proba scrisă în data de 30.01.2025 ora 8:00 str. Clinicilor nr. 3-5
  • interviu  în data de 05.02.2025 ora 8:00  str. Clinicilor nr. 3-5
Acte necesare pentru întocmirea dosarului de concurs
Formular de înscriere la concurs eliberat de Serviciul R.U.N.O.Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după cazCopia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după cazCopiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publicăCopia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postuluiCertificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciarAdeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitateCertificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane Curriculum vitae model comun europeanTaxa de participare: 30 lei studii generale

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii

Copiile de pe actele solicitate, precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de susţinere a primei probe scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

 d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

 e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru

săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea

Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Dosarele de concurs se vor prezenta la Biroul Resurse umane et. II camera 22, în perioada 08.01.2025-21.01.2025, dupa urmatorul program: 

Luni-Joi orele 13:00 -15:00  Vineri orele 11:30 -12:30

Dosarele de concurs pot fi transmise in format electronic la adresa de e-mail concurs@scjucluj.ro până în ultima zi de înscriere ora 15:00.

În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin poşta electronică candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării primei probe scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare. Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

Taxa de concurs se poate achita şi în contul spitalului

IBAN: RO43TREZ21620F330800XXXX    TREZORERIA CLUJ

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Rezultatele selectarii dosarelor vor fi afisate in data de 27.01.2025 ora 15:00 la sediul Spitalului şi pe site-ul spitalului  https://scjucluj.ro

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi/sau a probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se realizează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se realizează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Rezultatele finale se afişează, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă.

Perioada de probă este de 90 zile calendaristice.

Bibliografii/ Tematici:

Bibliografie și tematică pentru concursul de ocupare a postului de Infirmieră

  1. Tehnica îngrijirii bolnavilor-Dr.Carol Moses-Editura medicală București 2003;
    1. Cartea infirmierei – SORA LUNGU NICOLAE – Editura AFIR 1999;
    1. Ordinul nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale;
    1. ORDIN nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare:

a) Anexa 3 – METODOLOGIA de supraveghere a expunerii accidentale a personalului care lucrează în sistemul sanitar la produse biologice

  • Definiții
    • Anexa 4 – PRECAUŢIUNILE STANDARD-Măsuri minime obligatorii pentru prevenirea şi limitarea infecţiilor asociate asistenţei medicale
      • Măsurile standard
      • Căile de transmitere pentru care pot fi necesare măsuri suplimentare

5. ORDIN nr. 1.761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia:

  1. Anexa 1 – NORME TEHNICE privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private:
    1. Capitolul I Definiții
    1. Capitolul II Curățarea
    1. Capitolul III Dezinfecția
  2. Anexa 3 – PROCEDURILE RECOMANDATE pentru dezinfecţia mâinilor, în funcţie de nivelul de risc

 Bibliografie și tematică pentru concursul de ocupare a postului de Îngrijitoare de curățenie:

1. ORDIN nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere,

prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare:

a) Anexa 3 – METODOLOGIA de supraveghere a expunerii accidentale a personalului care

lucrează în sistemul sanitar la produse biologice

  • Definiții

b) Anexa 4 – PRECAUŢIUNILE STANDARD-Măsuri minime obligatorii pentru prevenirea şi

limitarea infecţiilor asociate asistenţei medicale

7. Măsurile standard

8. Căile de transmitere pentru care pot fi necesare măsuri suplimentare

2. ORDIN nr. 1.761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind

curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea

eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora,

procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc,

precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul

eficienţei acestuia:

a) Anexa 1 – NORME TEHNICE privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile

sanitare publice şi private:

  • Capitolul I Definiții
  • Capitolul II Curățarea
  • Capitolul III Dezinfecția

b) Anexa 3 – PROCEDURILE RECOMANDATE pentru dezinfecţia mâinilor, în funcţie de nivelul

de risc

3. Fişa de post pentru îngrijitoare – Atribuții specifice

Bibliografie și tematica pentru concursul de ocupare a postului de Brancardier

  1. Tehnica îngrijirii bolnavilor-Dr.Carol Moses-Editura medicală București 2003;
  2. Îngrijiri special acordate pacienților: Lucreția Titircă

MANAGER

Prof. Univ. Dr. Claudia GHERMAN

                                                                                                                        ŞEF SERVICIU R.U.N.O.

                                                                                                    Ec. Graţiela BOGDAN

SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ CLUJ-NAPOCA

ORGANIZEAZĂ CONCURS

În conformitate cu prevederile Ordinului M.S. nr.166/2023

Pentru ocuparea următoarelor posturi:

 1 post cu normă întreagă de farmacist la Farmacia nr.2, contract individual de muncă
pe durată determinată pe perioada suspendării C.I.M. al titularului pe post- martie
2026, durata timpului de lucru în medie 7 ore/zi
Calendar desfăşurare concurs:
• depunere dosare concurs: 08.01.2025-14.01.2025
• publicare rezultate selecţie dosare şi calcularea punctajului conform Anexei 3:
16.01.2025
• depunere contestaţii selecţie dosare şi punctaj Anexa 3: 17.01.2025
• proba scrisă şi publicare rezultate proba scrisă: 21.01.2025
• depunere contestaţii proba scrisă: 23.01.2025
• proba clinică/ practică şi publicare rezultate proba clinică/ practică: 28.01.2025
• depunere contestaţii proba clinică/ practică: 30.01.2025
• publicare rezultate finale: 31.01.2025
Probele de concurs vor avea loc:
• ora 9:00 la sediul Spitalului clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca- str. Clinicilor nr. 3-5
Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face în termen de o zi lucrătoare de la depunerea acestora.

Dosarele de concurs se vor prezenta la Biroul Resurse umane et. II camera 22, și 21, după următorul program:
Luni-Joi orele 13:00 -15:00 Vineri orele 11:30 -12:30

Relații suplimentare detaliate, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare Luni-Joi orele 13:00 -15:00 Vineri orele 11:30 -12:30 și pe site-ul instituției https://scjucluj.ro/index.php/angajari sau la sediul Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj Napoca : str. Clinicilor nr. 3-5 ora et. II camera 22, email-ul concurs@scjucluj.ro si numarul de telefon 0264-597.852

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook  , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .